Sushi

Imorgon är det midsommarafton, känns litekonstigt måste jag säga, den kom så snabbt! Jag har inte ens hunnit planerat något men det kanske är lika bra eftersom det verkar som jag håller på att få bihålsinflammation. Ja, det gör ont i bihålorna så fort jag lutar huvudet åt något håll, och det gör man ju ganska ofta. Inte känndes det bättre då mamma sa att man måste äta penicillin mot bihåleinflammation, vilket för min del leder till antibiotika, jag är allergisk mot penicillin... Vi får hoppas att det går över i helgen, i annat fall blir det ett besök hos farbror doktorn på måndag!



Dagen har mestadels spenderats framför The Sims 3, världens bästa spel :) Vid halv 4 körde vi till Väla, Robert ville köpa några glas på Duka men där var stängt pga ägarbyte, vi åkte ner i stan och där var butiken nerlagd! Mötte upp Natasha, gick och köpte sushi på Kyoto, sen satte vi oss i norra hamnen och där. Vi lyckades hitta lite lä! Damn,  jag älskar sushi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0