Sovdags...

Min kära sambo vill at jag ska sova nu men det vill inte jag för jag är inte trött! Blir ju så när man har sovit på dagen. Efter min lilla incident här hemma imorse tryckte jag i mig en tallrik mannagrynsgröt, för andra gången på en timme.. Sen satt jag i soffan och kämpade emot mitt illamående i ca en timme innan jag vågade lägga mig ner för att sova. Låg med täcket på när det var minst 20 grader ute. Najs...

Vi var i vår andra lägenhet idag, kollade så att där inte kommit nån post till han som bodde där innan, vädrade och lite så.. Sen var vi hos mamma en runda för jag hade glömt mobil, hårborste och plattång där. Typ de viktigaste sakerna i mitt liv! Hehe... Kan inte leva utan min plattång typ :P

Just nu kollar jag på Generation fett, det är repriser från i vintras tror jag. Har redan sett det innan. Det är ju helt galet...

Får väl ta och förbereda mig för sängen nu annars blir Robert suris ;)

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0