God natt, igen...

Ja, jag vet. Jag är sjukt dålig på att blogga nu för tiden men det finns andra saker som lockar när det är fint väder osv... Dessutom ska jag ju lägga in bilder från vår Strängnäs-resa. 

Idag har jag hunnit med en massa saker. Vaknad halv 10 och då hade jag fått 4 sms men inte hört ett enda av dem. Det ena var iaf från Malin som frågade om vi skulle ses på förmiddagen idag. Javisst, flög upp ur sängen, gjorde vid mig och åt frukost sen stack jag. Vi skulle baka de goda muffinsen som jag la in receptet på förra veckan. Cyklade till Oj och köpte vit choklad och creme fraiche. Det tog nästan 20 minuter att handla de två varorna. Av alla de som handlade på Oj kl 11 idag var minst 80% av dem pensionärer, och de är inte snabba i kassan... Jag och Malin bakade våra fina muffins och dekorerade dem. Medans de stod i kylen för att toppingen skulle stelna ringer Malins mobil. Tobbe, hennes sambo, hade skadat axeln på jobb och ambulans var på väg så vi fick åka dit. Som tur var va det inget jätteallvarligt såde körde bara honom till vårdcentralen så han fick sys. Tyvärr hann vi inte äta våra muffins men det tar vi igen en annan dag :)

Nu ska jag iaf nanna!

Förresten, har mailat in vår B uppsats ikväll, nu har jag bara tentan kvar på tisdag sen är år två av tre avklarat :D

Puss och god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0