Det löser sig alltid!

Nu sitte rjag här, nyduschad och fin med en snygg handduksturban på huvet! Mamma och Bosse hämtar mig om typ en halvtimme, då ska vi hem till dem för jag ska sy upp mina nya köksgardiner (mina, inte Roberts, eftersom han aldrig vill vara delaktig i "gardinandet").

Ikväll blir det utgång med Jenny och Cassandra och jag har letat upp mina pumps haha. Fast jag vet inte om jag ska ha dem ikväll, fötterna är fortfarande lite ömma efter lördagens långpromenad. Vi får se helt enkelt, ska iaf putsa upp dem lite :) Nu ska jag sätta lite fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0