Äntligen fredag!

Har precis beställt mat! Jag ska äta Thaimat och Robert ska ha pizza så vi ska snart hämta det. Idag jobbade jag 14-20, imorgon jobbar jag 15-20. Innan jobb ska jag hämta mitt paket som kommit från Nelly :D La även in en beställning från deras rea så det kommer nästa vecka, spännande, spännande.

Ser inte fram emot nästa vecka som kommer bestå av tre dagars jobb hehe. Men det är inga roliga tider jag har fått! Pengar iaf! Nästa helg är det workshop på dansskolan där jag går men det ska bli kul, dansa fem timmar per dag - det gillar vi!

Imorgon lägger jag in foton på skorna.

Sov gott eller ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0