Uppdatering från sjuklingen

För det första vill jag säga att man aldrig ska jobba när man är sjuk, det gör bara saken ännu värre. Jag jobbade fredag-söndag samtidigt osm jag var jätteförkyld... Ja, ni kan ju bara gissa hur jag mådde i söndags kväll. Igår halvsov jag nästan hela dagen. Senare på kvällen tyckte jag att det kändes konstigt i halsen, kollar halsen i spegeln och ja, det blev doktorn idag. "Ser ut som en begynnande halsfluss" men jag hade inga bakterier så jag fick ingen antibiotika. Men jag ska ta det lugnt, får jag feber igen ska jag åka tillbaka till doktorn, tråk... Jag som måste va frisk till helgen!!!

Idag var jag och mamma på apoteket och då blev det en snabbis in på Gina där jag köpte två linnen och en långarmad tröja. Resten av dagen har spenderats med att kamma Theo, jag är fortfarande inte klar så hem till mamma och fortsätta sen. Vi är hemma nu för det ska komma några och köpa våra bokhyllor. Skönt att bli av med det! :)

Natasha och jag på Annies student

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0