Torsdag

1 dag kvar tills vi ska se Harry Potter!

Idag är jag ledig, superduperhärligt!!! Vi ska till Malmö och hälsa på Robert syster sen vet jag inte vad som händer faktiskt. Vill hämta hem min lille vovve från mamma också.

Igårkväll spelade vi minigolf, eller "bangolf". Jag sög, efter en fantastisk start (jag klarade första hålet på 2 slag och Robert fick 7) gick det bara utför. Tror att jag satte nytt rekord med mina 10 sjuor. Haha..!

Nej nu har jag skrivit på detta inlägget i 20 minuter, man kanske ska ta ett ryck och hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0