Söndag

Vad är detta? 
Jag är så genomförkyld nu, vad ska jag göra? Gå till jobb eller stanna hemma? :S Går nog till jobb iaf. Har ju inte fått så mycket tider nu i sommar och en söndag är svår att tacka nej till! Hur som helst borde jag gå och duscha nu och sen äta frukost. Jag ska dricka en stor kopp grönt te och hoppas på att det får mig att må lite bättre. Detta suger, jag hatar att bli sjuk, och visst blir man det alltid när man har mycket att göra? Som nu t.ex., när jag har min feta jobb-helg!!

Jag ser fram emot nästa helg iaf!

Bild lånad från Lady Gagas officiella hemsida.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, jobbigt att vara sjuk. Krya på dig! :)

2009-07-27 @ 11:52:59
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0