Malmö och långfil

God morgon!!!

Pigga och vakna idag? Jag är pigg men trött i ögonen :S Igår åkte vi till Malmö redan vid 11-tiden. Vi var först hemma hos Roberts syster där vi åt lunch och sedan klippte hon även Robert. Senare på eftermiddagen besätmde vi oss för att gå lite i stan, jag behöver ju ett par sandaler eftersom mina gladiatorsandaler har gått sönder :@ Hittade inget varken på triangeln eller entré. Förresten är entré jättefint! Det var första gången vi var där och det kommer ju säkert bara bli bättre efterhand som där öppnas fler butiker. Gillade new yorker men jag vågade inte titta så noga eftersom jag inte har mer pengar att handla kläder för denna månaden. 

På vägen hem hann vi även med ett stopp på familia och där hittade jag ett par sandaler jag gillar men de fanns inte i min storlek så de skulle ringe till sko-rönne i stan idag och se om de hade min storlek, hoppas!!

Nu har jag ätit frukost och snart ska jag och Steffie hjälpas åt över telefon med att boka hotell inför vår stockholmshelg! Sen ska vi till stranden.

See you later alligator ;D

P.S. Idag ska jag se Harry Potter.D. S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0