Kvällsbloggning

God kväll mina damer och herrar ;)


Nu har jag börjat fatta att jag snart kommer att få se Lady Gaga LIVE!!! Nästa vecka, på söndag klockan 20.00 på Gröna Lund. Jag vill dit  NU NU NU! Vi ska ha bra platser, om vi så ska sitta där hela dagen, är det förstått Steffie? 

Idag har vi varit iväg på värsta rundan så jag är lagom trött nu, det är inte mycket det fina det tål. Hehe.. 
För det första har vi varit hundvakter sedan igår eftersom mamma och Bosse skulle se Lotta på Liseberg igår. Mammas hund, Tova, är verkligen i en klass för sig. Hon väkte mig genom att stå och flåsa mig i huvudet imorse, när hon inte slutade gick jag upp och tog ut både henne och Theo. Vi hann dock inte så långt eftersom Tova hörde sopbilen. Då blev hon jättenervös och jag trodde hon skulle slita sig (vilket hon har lyckats med ett antal ggr...) så jag tog in henne igen innan jag gick rundan med Theo.
Robert sov länge så vi kom inte hemifrån förrän vid tre. Vi har bl.a. varit på Väla, jag har postat mina gladiatorsandaler, de från Nelly som har gått sönder. 


Damn vad jag är sugen på sushi! Snart dags att äta det tror jag. Natasha - sushibuffé en kväll snart? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa! Sushikväll imorgon kanske?? :D

2009-07-22 @ 18:45:32
URL: http://twitter.com/wrangis

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0