Kan inte sova!

Klockan är just nu 05.26 och jag sitter och tittar på tv. Det är ju alldeles för varmt för att ligga kvar i sängen men nu ska jag inte klaga på värmen utan på dålig luftkonditionering i lägenheten höhö.

Igår kväll åt vi tacos och såg Twilight. Kan ju säga att jag är helt fast - varför har jag inte sett den filmen tidigare? Så sjukt bra, vill bara se mer! Så fort jag har läst ut sista Harry Potter-boken ska jag läsa Twilight-serien. Lätt. 

Ska nog lägga mig i sängen och läsa Harry Potter snart. Vi hörs senare idag :)

Lovande från smhi.se


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag har en bokmal till flickvän som läste ut hela Twilight-serien på några dagar. =P

2009-07-06 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0