Vardagslyx

Förra, ja, denna julen, fick jag en sötrosa liten neccesär av Roberts syster med diverse rosa saker ;) Två påsar badsalt, et doftljus, ett lyckotroll att hänga i mobel (rosa hår och en rosa diamant i naveln). Jag har sparat de två badsalten för ett speciellt tillfälle och ikväll är ett speciellt tillfälle. Efter att ha stressat med vårt projektarbete i en vecka så är vi äntligen klara! Därför ska jag fira med ett bad i Melissa valerian herbal bath. Salten ligger just nu i vattnet för att blanda sig. Det ska ligga i 10-20 minuter så jag ska snart åg och fylla på med mer varmvatten. Det doftar alldeles underbart i hela lägenheten :) och badvattnet är turkost :P

Såhär ser påsarna ut:


De finns bl.a. att beställa från Spastugan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt det låter! Hoppas det blev ett njutsamt bad! Med avslappnande effekt!



Kram kram

2009-01-16 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0