Torsdag

Jag är inte glad just nu. Vaknade upp med halsont! Fast det gör inte riktigt lika on nu längre, har ju bara träning idag, sen är jag ledig hela helgen, snälla säg att jag inte ska bli sjuk, orkar inte det just nu!!

Sen är det en annan sak som tynger mig idag, tandläkaren, jag har sån tandläkarskräck, hatar att gå dit! Mamma ringde mig igårkväll för hon hade fått påminnelse-sms om att hon hade tid där ikväll men ingen av oss i familjen har fått någon kallelse. De brukar skicka ett brev till oss så vi går dit samtidigt men nopes, inget har kommit.. Så hon ringer dit nu för att fråga om och när alla ska dit idag. Jag mår bara dåligt av att gå dit ju ;/ Förrförra året hade jag ett hål så då var jag tvungen att ta lugnande för att kunna gå in i undersökningsrummet, de var det värsta jag har vatt med om! Usch! Hoppas inte där är nåt i år!  Nog om det nu...




Jag måste gå ut med Theo, han sover fortfarande :S Sen blir det frukost och läsa lite.

Vad har ni för planer idag?


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

ja jag får göra det :D

Steffie och du dansar i samma grupp väl? :D

2009-01-29 @ 14:51:27
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

ni får säga till när ni ska ha uppvisnings så kommer jag och kollar :D

2009-01-29 @ 15:43:02
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0