Tisdag

Tillbaka till skolan imorgon, jag har absolut ingen lust ;/ Vill bara fortsätta att vara ledig. Fast samtidigt ska det bli skönt att komma in i lite rutiner igen! Som det har sett nu den senaste veckan så har jag bara degat runt här hemma om dagarna men denna veckan har jag en del inplanerat, förutom att plugga så mycket jag kan :S Imorgon slutar jag 12 och då ska Steffie åka med mig hem, på torsdag blir det antagligen plugg + ta tag i det här med att köpa träningskort... På fredag kl 10 ska lämna in bilen på service + plugga, jobb på lördag och tipsrunda i Pålsjö skog på söndag morgon kl 10.00!

Borde gå och lägga mig nu.. Ska bara sitta uppe en stund sen ska jag duscha. Mamma och Bosse har varit här tills nu. Jag och Robert åkte hem till dem idag för att hämta mitt skrivbord så nu har vi bra med "pluggplats" till mig.

Åh just det, det har snöat ca 5 cm ikväll :D Och det snöar fortfarande!! Jag lär få gå till tåget men det gör inget, jag älskar snö!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0