Tisdag

Har inte pallat blogga idag... Haha, fin inledning :P

Imorse ringde alarmet på min mobil kl 6, jag fattade inte vad som hände! Jag tog bara upp mobilen och kollade på den sen la jag ner den igen. Fint ;) Vi började 8 idag så jag tog tåget 7.20... Fick iaf sällskap av Steffie de sista 10 minuterna på tåget. Sen hade vi föreläsning till 12. När jag kom hem spekade vi lite guitar hero, sen blev dit plugg, mat sen var det dags för träning. Andra dagen i rad. Idag var man tillbaks i fortsättningsgruppen, kändes jättelätt idag, stegen satte sig direkt. Fast jag ska gå kvar i båda, lite utmaning och lite softare, fast då jobbigt :D Jag kommer vara död på fredag morgon! 2 ½ timmes träning väntar imorgon så jag borde verkligen gå och lägga mig nu!! Behöver sömn nu när jag ska träna nästan varje dag...

Jag är "ledig" från skolan imorgon och på torsdag (vi har inga föreläsningar) så förhoppningsvis kommer det in lite roligare inlägg då, inte bara vad jag gör om dagarna. 

Gooood natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0