Tisdag

Ännu en dag är slut... Känns knappt som jag har hunnit med något idag, fast jag har ju haft fullt  upp :) Idag var det föreläsning 9-12 sen tog jag bussen till Väla där jaghade bestämt dejt med Robert <3 Vi sprang mellan Inter sport, Team sportia och Stadium, var nämligen på jakt efter träningskläder till Robert. Gissa vem som handla först? Jo jag! Som om jag inte ahr "tillräckligt" med träningskläder. De kan man int efå för mycket av! Jag älskar att ha snygga kläder när jag tränar. Jag köpte ett par puma mjukisbyxor på Stadium, helsvarta. Sen blev det två linnen (ett rosa och ett grått) och fem par strumpor på H&M. Robert hittade tillslut ett par Nike vindbyxor och en Puma swettiströja på Inter sport (tror jag). Jag lägger upp bild på mina inköp imorgon! Alltid kul med nya tränigskläder inför en ny termin.

Ikväll har vi varit riktigt duktiga för vi har varit ute och sprungit /powerwalkat. Det var snorhalt så det gick att springa så mycket. Var tvugna att ta rundan inom stationen för jag hade glömt att jag cyklat till tåget imorse, åkte ju bil från Väla och hem...

Nu ska jag ta min rosa laptop och förflytta mig till fatboyen där jag kommer tillbringa kvällen tillsammans med 2 ½ män och danskt citronvand :)

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

okej vad bra. jo det är fint. :) yeah jag längtar, måste börja träna på allvar igen och sluta upp med lata dagar ;) vi ses ju även på lördag :D

puss

2009-01-21 @ 09:51:22
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0