Måndag

Jag vet knappt vilken dag det är längre :S Har bara segat runt här hemma i veckan nu, ingenting att göra, inga rutiner, ingetenting! Bara en massa slappe, men jag tror att jag behövde det :) Ikväll har jag varit med Maja, vi körde till stan, hem till Niklas och Louise, där Robert var. Där spelade vi lite guitar hero sen kollade vi på Playa del sol :D

Tidigare idag hände en jobbig sak, stackars mig säger jag bara... Jag körde Robert till stationen lite innan ett. Såhär gick det till. Vi gick ut till garaget, jag öppnade med min nyckel och lät nyckeln sitta kvar medans jag körde ut bilen, Robert stängde och låste garaget. Sen körde vi till stationen. Laddade mitt abonnemangskort och väntade på tåget. När tåget kom körde jag hem men när jag skulle öppna garaget hittade jag inte nycklarna så jag ringde Robert, gissa var de var? Jo, i hans jackficka. Jag beordrade honom att gå av tåget i Bjuv. Sen kom jag på att jag inte hittar dit så jag fick ringa mamma så hon kunde beskriva vägen för mig. "Stackars" Robert fick vänta i 20 minuter ;)  Det hela slutade med att jag körde honom till stan och jag hade inte fixat mig alls, gick runt i mjukiskläder med pjamasen under, katastrof! :P Till slut kom jag iaf hem, gick en runda med Theo, städade här hemma och kollade på 2 ½ män innan Maja kom. Vi drack te och pratade en massa innan vi körde till stan :) Resten vet ni. Nu är vi hemma och kalla efter att ha skrapat rutorna på Majas bil :P

Imorgonär det tisdag och jag har ingen aning om vad som händer. På onsdag börjar iaf skolan och sen ska jag träffa Steffie :)

Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0