Gott nytt år! 2009 here we come!

För en gångs skull var jag frisk på nyår (för andra gången i mitt liv) så vi spenderade kvällen hos Niklas och Louise där det bjöds på en riktigt trevlig med massa god mat och dryck. När vi komdit fick välkomstdrink, sedan var det dags för förrätten som bestod av hummer :9 Till varmrätt blev det kött (oxfilé kanske??) med bakad potatis med nån jättegod morots- och purjolöksröra i, till dessert fick vi apelsinpannacotta. Resten av kvällen spenderade vi genom att spela Guittarr Hero World Tour och jag kan ju skryta med att jag ägde på trummorna. Det var riktigt skoj! Psst, nåt ni kan ge mig till mitt PS2 när jag fyller år den 30 januari ;)

Förrätten


I väntan på tolvslaget. Anna, Gunilla och Louise


Robert


Niklas och Robert



TOLVSLAGET

GA-kyrkans klocka


Louise och Niklas


Anna, Marie och Kajsa




GOTT NYTT  ÅR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0