Söndag

Och så var denna veckan nästan slut!

Idag fick jag äntligen sova ut ordentligt, jag sov faktiskt till halv tio idag,det var riktigt skönt. Sen väkte jag lille vovven och vi har varit ute och gått. Sitter här med ett glas o'boy och väntar på att något ska hända? Orkar inte lägga upp bilderna och filmen från igår men jag ska fixa det senare idag. Såg att där va nån som hade lagt upp en film på youtube men den innehöll bara slutet av ljusföreställningen... Jag fick med nästan allt :D

Idag har jag inget speciellt planerat. Tänkte faktiskt (kryss i taket) läsa lite inför föreläsningen imorgon. Hihi ^^, Så det ska jag göra snart.

Vad har ni för planer idag?

Hade ni en trevlig alla hjärtans dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0