Onsdag

God morgon bloggen!

Är allt bra med er idag? Jag mår prima! Har snart vaknat till ordentligt. Ska t apå mig myskläderna (som jag förövrigt ska bo i idag) och gå en runda med Theo. Sen blir det frukost och att renskriva anteckningarna från igår. Sen får vi väl se. Jag ska försöka skriva något roligare i bloggen än vad jag gjorde igår. Men det blir ju lätt så i veckorna, att man inte hinner med ochman gör mest en massa tråkiga vardagsgrejer då.

Som ni såg i inlägget jag slängde in lite snabbt igårkväll så blev det ingen mer shopping för mig igår. Fast det jag fyndade var ju sjukt bra!

Dansträningen igår gick bra :) Nu känner jag mig säkrare på de danserna än vad jag gjorde veckan innan lovet. Jag har missat två gånger och när man går i tre olika klasser är det lätt att blanda ihop vissa steg. Det blir ju inte så bra om man säger så! Jag ska öva lite här hemma tills imorgon och till jazzen ikväll.

Nu piper vovven så jag får väl masa mig ut!

Vi hörs sen! ♥


Bild från barnpassningen. E ville inte sitta still så han blev suddig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0