God morgon!

Idag är det torsdag och jag ser inte fram emot denna dagen eftersom jag ska till tandläkaren och laga en tand.... Mamma ska iaf följa med mig!

Jag vaknade kl 6 idag, Robert åkte till jobb (började på sitt gamla jobb idag) strax efter 5 och sen kunde jag inte sova riktigt, Theo låg och sov i Roberts säng haha. Vi gick upp och sen gick vi ut en runda. Det snöar jättemycket! Det blir så tyst överallt när det kommer lite snöpå marken men jag tycker att det är mysigt.

Mamma hämtar mig vid 12 så innan dess tänkte jag plugga lite. Ikväll blir det ingen träning eftersom jag ska ta lugnande för jag är så rädd för tandläkaren... Nej, men jag tycker att det är riktigt obehagligt, fick nästan panik när de berättade att jag hade ett hål. Förra gången började jag gråta, då kanske ni förstår hur det känns. Inte många som förstår sig på tandläkarskräck, tyvärr.

Har ni någon fobi?

Kommentarer
Postat av: Steffi

vad roligt att det löste sig för robert med ica :D lycka till med tanden!

kramis

2009-02-05 @ 10:43:46
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0