Fredag!

God morgon alla söta läsare!!

Äntligen fredag tänker någ de flesta, utom jag... Jag ska jobba åtta timmar idag men jag ser inte alls fram emot det! Känner mig helt slut i kroppen. Men men, är glad att jag fick byta tid, den sista timmen innan stängning är verkligen seg så det slipper jag nu :)

Mamma fyller år idag så vi säger, GRATTIS MAMMA!

Vi ska ha kalas för en imorgon, ännu mer kakor och skit för mig denna veckan. Hehe.. Börjar känna mig äcklig nu faktiskt haha.

Nu är jag hungrig så jag ska gå och göra lite frukost.

Ha en toppendag!



Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis efterskott. Hoppas du får en trevlig lördag

2009-02-21 @ 10:36:29
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0