Stegräknartävla med mig!?

Idag är vi lediga tillsammans för första gången på nästan tre veckor tror jag! Jag har varit ledig för det mesta i sommar men de få dagar jag har jobbat har jobbat har Robert lyckats vara ledig.

Om lite mer än en timme ska jag köra till Ängelholm och första dagen på Theos kurs. Man kan väl säga att jag och min hund har lite att reda ut haha. På tisdag ska han kastreras, äntligen! Jag är lite hungrig nu, vi har ju varit ute och gått! Köpte en stegräknare igår så nu söker jag nog att stegtävla med. Någon som vill? Jag behöver något som lockar mig att kämpa på med detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0