Oväntat besök

Igår fick jag oväntat besök men det var bara trevligt. Natasha kom hit framemot kvällen. Vi gick en runda med Theo sen satt vi mest i köket och pratade och Natasha visade mig lite på datorn hehe :P

Jag sitter som vanligt vid denna tiden och tittar på Knight Rider och idag skriver jag faktiskt på min nya minidator! På schemat idag står det PLUGGA men jag vettefasiken om jag ska göra tentan imorgon :S Är detta den vanliga ångesten som knackar på dörren? Eller ska jag skita i att göra den nu?

Vill till Malmö ikväll men vi får se hur det blir med den saken! Ju tidigare jag sätter igång och läsa desto större chans att jag kommer till Malmö ikväll iaf. Ska nog börja nu ;)


Hetingar från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0