Ny design

Äntligen har jag tagit mig tid att göra en ny header och byta färg på bakgrund och rubriker. Visst blev det fint? Rosa ofcourse!

Igår var jag som sagt i Ullared med Jenny. Det var jättekul :) Robert tyckte att jag handlade alldeles för mycket haha, men det tyckte inte jag! Tyvärr blev det problem i kassan. När de drog mitt kort första gången avbröts köpet (trodde kassörskan) och när jag drog det andra gången stod det "köp medges ej". Som tur var finns det en Swedbank där så de fick ringa min bank i Hbg som i sin tur tog bort det reserverade beloppet åt GeKås (köpet hade gått igenom första gången). Sen tog jag ut kontanter och gick in och betalde. Jävla meck. Sen åt vi på Burger King och när vi hade samlat krafter tog vi en runda i butikerna runt omkring. Det var en rolig dag och jag hoppas vi gör om det igen om sisådär ett halvår :)

Jag ska snart gå och göra vid mig, ska till Angela vid fyra och fika lite men innan det tänkte jag åka och plocka rabarber till min kära vän :) Snäll jag är va?

Nu skriker magen efter mat så vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack så mycket din är fin med

2009-08-28 @ 13:50:36
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Angela

Hej gumman! Tack för rabarberna, ska baka en massa paj till nästa gång du kommer =) Ringer dig i veckan, puss <3

2009-09-01 @ 08:28:08
URL: http://angelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0