Fredag

Jag gick upp för över en timme sedan för att köra Robert till jobb... När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och nu ska jag gå ut med Theo. Fy fan för att inte få sova! Hade det inte varit för att jag har tenta klockan 9 hade jag nog kunnat sova lite till idag för jag känner mig hemskt trött. Men jag måste gå och göra denna tentan och jag ska klara den. Ja, man kan ju alltid intala sig att jag ska klara den...

Igår blev det en runda till Malmö-festivalen med Robert och Jenny. Är det bara jag eller var den mindre än vanligt? Helsingborgs-festivalen kändes också betydligt mindre än tidigare år. Har folket tappat intresset för denna typ av festivaler?

Kommentarer
Postat av: sara

kolla om du är en av finalisterna i veckasn blogg!



www.sarait.blogg.se

2009-08-21 @ 16:15:34
URL: http://sarait.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0