Frånvarande

Förlåt om jag varit lite fårnvarande de senaste dagarna men jag har haft massor att fixa med! På onsdag har jag tenta i ekonomistyrning och jag har inte börjat plugga än ;/ Har känt mig helt slut i helgen så jag har verkligen inte orkat men imorgon måste jag ta tag i det! Sen har jag en vecka för att vila innan skolan börjar den första september.

Jag har handlat en massa saker som jag vill visa och jag ska försöka fixa det imorgon :)

Att göra imorgon, måndag:
→ Plugga ekonomistyrning
→ Städa
→ Beställa hundmat
→ Gå med Theo i Bruces skog
→ Fota :)

På tisdagmorgon ska jag lämna Theo hos veterinären för då ska han kastreras! Hoppas verkligen att det kommer göra skillnad.

Snart somnar jag så vi hörs imorgon, antagligen väldigt tidigt om jag somnar redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0