Är detta straffet för att jag har slarvat med träningen i sommar?

Idag började dansen, efter mer än tre månaders uppehåll. Jag känner redan hur träningsvärken har börjat komma... Imorgon blir det träningen igen, fast inte dans. Jag har bestämt för att bara gå i den svåra street-gruppen och även jazz, alltså måndag och onsdag. Tisdag, torsdag och söndag ska jag träna på Friskis här i Åstorp.

Jag, Robert, Johan och Markus har kollat Sagan om ringen filmerna i tre dagar nu. Ikväll ser vi den sista men mina ögon går i kors så ajg ska sova nu.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0