Sovdags

Jag är så trött nu men vill ändå inte gå och lägga mig. Har ont ihela kroppen och ja, det är väl så min dag har varit. Vi var hemma hos mamma i eftermiddags, Robert tvättade bilen och jag gjorde lite allt möjligt! Jag äkänner att Mirandanallen hade passat denna kväll också men det kan ju bli lite tjatigt... Så fort min hals har slutat klia ska jag gå och lägga mig!

Imorgon måste jag bli frisk för då ska jag fika med Angela, inte förrän vid fem men då hinner jag vila nästan hela dagen :)
Idag kom min skinnjacka, eller ja, mina skinnjackor... Ska skicka tillbaka den ena :) Är helnöjd så den ska jag inviga omorgon!


Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0