Söndag

Ingen sol idag inte :(

Igår var det riktigt varmt. Jag jobbade i Landskrona till kl tre ungefär sen körde jag hem och hämtade Robert och Theo. Vi körde till familjens stuga i Åsljunga. Nästan hela familjen var där så det var fullt hus. Vi spelade badminton, fast det är lite svårt på ojämn skogsmark haha. Roberts jeans sprack xD

Idag har jag ont i halsen och käner mig hängig, hoppas att jag känner mig bättre. Vi är ju bjudna på kalas i Malmö men det är inte förrän fyra så jag har några timmar på mig.

Jag var ute och gick med Theo för en timme sedan, han tog sovmorgon idag, det är nog hårt att vara i skogen :P Vi mötte en bearded collie när vi var ute och gick och det visade sig att hon var en av valparna från vår förra hund Daffy! Hunden vi mötte var 12 år och lite trött men hon ville iaf häls apå Theo :) Han tyckte nog att det var kul att träffa en likadan. Måste ringa och berätta det för mamma snart.

Jag ska redigera bilderna sen i torsdags. Tog en massa egobilder på mig själv :P Sen finns det några på oss alla tre tillsammans hemifrån Sara. Men jag vet ju inte när jag får dem!

Nu ska jag gå igenom mina egobilder ;)

Kommentarer
Postat av: sanne

sv: Tack så mycket! :)

Kramar

2009-04-05 @ 11:07:14
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0