Läkarbesök

Hej på er!

Jag kom hem för en halvtimme sedan, har varit på vårcentralen. Jag ställde väckarklockan igår för att gå upp och ringa direkt när de öppnade. Jag kom fram direkt och fick en tid halv 11. De tog tempen, kollade öronen, tog halsprov och stick i fingret men där fanns inga stora förändringar så jag fick snällt gå hem igen. Hade hellre fått medicin så man blir frisk men nej.. Ska bara vila och dricka mycket. Var även inom biblioteket och hämtade två böcker som jag hade reserverat.

Idag blir det bara till att vila, vila, vila... Ringde jobb också så en annan tjej fick ta mina pass i helgen. Suck, suck... Hade ju behövt lite timmar denna månaden eftersom man inte får fullt studiemedel i maj. Det löser sig, hoppas på mycket tider resten av månaden!

Ska softa lite. Kollar på gamla avsnitt av cityakuten på TV 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0