Fredag

God morgon!

Allt bra med er idag?Idag är jag hundfri så jag hade tänkt sova ut men jag vaknade för en timme sedan och kunde inte somna om sen så här är jag nu :P Typiskt...

Igår lämnades hemtentan in och det var en fantastisk känsla, en stor tyngd som lyftes från mina axlar. Känner att jag har gjort bra ifrån mig (!) så nu hoppas vi på ett bra resultat....

Jag hämtade ju även ut biljetterna till Hiipphipp den 16 maj, ska bli riktigt kul att se dem igen. Jag och Malin såg dem live när vi gick på gymnasiet men det är ju typ 100 år sedan. Lägger in ett klipp med min idol Tiffany Persson.



äh, ni får ett till!


Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0