Fredag

God morgon!

Yes, det är sant som ni ser, jag är uppe innan klockan 7 på långfredagen. Är inte detta årets tråkigaste dag? Den är väl inte annorlunda än någon annan dag men ändå sååååå tråkig. Theo väckte mig halv 7 så jag var tvungen att gå ut med honom. Robert har bara jobbat i 56 minuter nu hehe.

Ikväll kommer våra vänner från Strängnäs till Skåne! Ska bli kul att träffa dem, händer ju inte så ofta när man bor så långt ifrån varandra. De ska komma hem till oss och då kommer Mamma, Bosse och morfar också! Tur att vi har gott om plats. Jag och mamma ska göra pajer idag, en köttfärspaj och två ost och skinkpajer och sallader till det!

Jag tror jag ska gå och lägga mig igen så att jag orkar idag. Jag måste dammsuga och städa toaletten. Usch så jobbigt... Det är lite jobbigare att städa denna lägenhete än förra. Det är ju Roberts uppgift annars men han jobbar till 14. Iofs kan jag be honom dammsuga när han kommit hem och vilat ett tag. Vi ska ju inte göra maten förrän vid fyra så det är ju lugnt.

Nu är det Tyra Banks show på tv. Publiken har fått gissa åldern på tre kvinnor, publiken trodde att två av dem var mycket äldre. Den sista kvinnan är 22 år men publiken trodde att hon var 12 år!!! Så illa är det dock inte för mig, de flesta brukar giss apå att jag är 17 haha :P Okey, illa nog, jag måste alltid visa leg!

Så, nu har jag bekännt nåt haha....

Tror jag sätter punkt för detta inlägget nu!

Kommentarer
Postat av: Trixie

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-04-10 @ 17:34:35
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0