Fixardag!

Nu sitter man här i soffan med datorn i knäet, helt slut efter en lång dag. Jag gick upp 7.30 imorse! Tvättade lite, gick med Theo osv. Sen tog ajg tåget till Steffie redan 10.20. Jag slingade hennes hår färgade hennes fransar och bryn, sen åkte vi hem till mig. Vi åt mackor och jag klippte henne. Nu är vi supersomriga båda två :P Jag är jättenöjd med min silvriga naglar, perfekt när man kan byta tjänster :D Jag hade glömt min kamera hos mamma så jag kunde inte fota men Steffie kommer lägga upp bilder på sin blogg tror jag.

Ikväll har jag studerat diskrimineringslagen och nu tittar jag på Harry Potter, så små de var i den filmen! Tänk att den är så gammal :P

Orkar inte skriva mer nu, ovant med naglarna. Imorgon är det skola 10-12 så jag lär väl skriva efteråt :)

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 11:41:29
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0