Våra värsta år!

Idag var det första skoldagen, kul att se alla igen efter sommaren :) Efter föreläsningen (som btw var sövande, Emilia somnade tror jag...) gick jag och Emilia till söder, kollad erunt på Åhléns sen åt vi på pizza+. Tankade på vägen hem och när jag kom hem gick jag en långrunda med Theo. Han har precis ätit så nu sover han middag. Jag kollar på Våra värsta år, dom är bara för bäst ;D

Hörde att Gossip Girl börjar sändas i usa idag så då kommer det upp nya avsnitt. Det är ju tre månader sedan sist! Det bästa med hösten är nog alla säsongs/seriestarter. Nu längtar vi bara efter Greys anatomy också, sen kan min höst och vinter vara räddad :)

Vad händer ikväll då? Jag och Natasha ska på bio, vi ska se Sex and the city filmen. Jag ska nog kolla på några avsnitt nu. Skulle egentligen läsa till morgondagens föreläsning för jag trodde böckerna kom idag, jag fick ju en avi.. Men nej det var n åt annat stort brev... Vi får hoppas på att de kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: emily

ja har ju dansat hiphop street innan och salsa så ngt av dem skulle det väl bli då. nej så tråkigt. hälsa honom att krya på sig. vi hörs! Puss

2008-09-02 @ 10:37:52

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0