Torsdag - dansdag!

Igår var jag i skolan sen stack jag hem, städade lite och lagade mat sen kom Lina hit. Vi diskuterade hennes hår lite och beställde ännu mera hår till hennes förlängning så förhoppningsvis kommer det imorgon, precis som mina böcker från adlibris! Om böckerna kommer imorgon blir det till att läsa hela kvällen. På lördag ska jag jobba i Landskrona 7.45-17.00! Hopaps tiden går snabbt men det brukar den göra på morgnarna. Gött med lite pengar också ju så man slipper låna ;)

Idag hade vi föreläsning/seminarium 12-14. Föreläsningsdelen varade i ca en timme sen delades vi in i mindre grupper och fick då besvara två frågor om Giordanos postitoneringsstrategi! Vi var klara tio i två. Jag mötte upp Robert på Väla då, vi var inne på konsum och handlade till dagens middag, och sedan köpte vi färsk fisk, hemmagjorde fiskburgare idag, mums!

Körde inte till stan efter 17 nångång, hämtade Steffie vid rådhuset och vi körde till dansen som började 17.45. Först var det showjazz, vi ska dansa till new york new york med hattar o allt :D Direkt efter var det street, sååå roligt :D Det blev lite svettigt på slutet, kändes att vi hade dansat två lektioner.. Jag har ju itne tränat sen i  juni!! Ska få upp vigheten nu igen också så det kämpade jag och Steffie med idag!

Nu sitter jag i soffan med laptopen i knät, har en kladdkaka i ugnen som vi ska mumsa på sen :D Undrar vem som ska palla vispa grädde hehe...

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0