Städdag

Hej hopp!
Jag var ju som sagt i skolan idag,, 10-12, sedan mötte jag Cornelia i stan. Vi gick till Ebbas, jag åt en varm macka där. Dom har världens godast! :D Älskar Ebbas! Vi satt nog där i ca 3 timmar och bara pratade.. Sen körde jag hem och möts då av en massa lådor och påsar i hallen. Det ser verkligen ut som vi ska flytta, det är min önskan också, det ända jag tänker på när jag rensar nu.. Mycket lättare att städa då.. Men självklart så ska vi ju inte flytta. Men vi har kastat hur mycket saker som helst!! Helt galet hur mycket man kan samla på sig på så kort tid.

Tror jag ska sova nu, är helt slut.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja då bara vi kommer överens så ska vi ta och boka vår thailandstripp :)

2008-09-18 @ 07:40:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0