Orkar inte med sånt här

Idag var vi uppe med tuppen, båda två för en gångs skull! För vi skulle till banken, var där halv 11. Fullt med pensionärer som skulle hämta ut sin pension, lite roliga är dom allt ;) När vi var klara där hämtade jag ut mitt hm-paket, bara ett par svarta leggings och några armband, kappan kommer ju om en månad. Jag vill ha den nu!!! När vi kom hem började jag städa här lite smått men det slutade med att jag satte mig och pluggade sen. Tar resten ikväll. Måste även renskriva inlämningsuppgiften tills imorgon. Hehe... Jag får va uppe hela natten tror jag. Vi ska ha ett "akut" styrelsemöte ikväll också när jag kommit hem från dansen så jag måste verligen skynda mig hem idag. Kommer väl i säng vid 2 inatt! :P

Ikväll ska jag dansa - dubbelt upp - först jazz, sen street, ska bli skönt :) Jag var ju sjuk förra veckan så jag missade 3 lektioner, jobbigt sen när man kommer tillbaka, speciellt när det är flera danser men det ska nog sätta sig idag.

Nä, nu ska jag laga mat, korvgryta blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0