Onsdag

Har precis varit duktig och lagt in alla räkningar :) Ska snart ta nåt att äta, börjar bli väääldigt hungris men jag vet itne vad jag ska äta... Vi ska ha korvgryta sen ikväll men jag behöver lunch! Jag ska träna med Steffie sen men jag vet varken vad eller när för hon vet inte när hon slutar :P

Var i skolan till 12 idag, sjukt segt men men.. Vi har tenta om 3 veckor och känner ungefär att jag kommer dö?! Hehe.. Nä men jag får dra ner lite på helgjobbandet de kommande veckorna så jag hinner plugga en massa.

 Magen skriker efter mat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0