Onsdag

God morgon!!!

Mina böcker har inte blivit skickade från adlibris än och det är över en vecka sedan jag beställde :O Jag måste läsa ett visst avsnitt tills imorgon så det är ganska stressande just nu. Alla böcker är utlånade också så vi får se hur jag gör...

Har även försökt registrera mig på Helsingborgshem men det kommer bara upp felmeddelande hela tiden, skitstörigt!!


Ska snart ringa Helsingborgshem igen sen ska jag ringa Adlibris och fråga när de ska skicka böckerna, sen ska jag till skolan, har föreläsning 14-16 idag, seg tid...Ikväll ska jag träffa Lina och fixa med hennes hår =)


Vad ska ni göra idag?


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0