Myskväll här hemma

Är ju ensam hemma så då får man väl mysa till det lite. Brr, det har blivit riktig höst, råkallt ute, så jag har tänt en massa ljus på balkongen och i vardagsrummet och hallen. Sitter här med en kopp te och nyser och snorar nu. Jag har precis avsnitt 2 på säsong 2 av Gossip Girl, love it.

Imorgon tänkte jag att ta en runda i lägenheten och fota mina Ullaredsköp, inte alla men en del av dem... :)

Jag måste ju bar aberätta att jag har världens sämsat vakthund. När jag kom hem från mamma efter att ha matat katten där så låste jag upp och gick in i lägenheten men ingen Theo kom och mötte mig i dörren. Jag blev ju självklart lite orolig :S Så jag ropade på honom från hallen men här va knäpptyst. När jag då gick in i vardagsrummet ligger han där vid balkongdörren och sussar sött så jag gick fram till honom och puttade till honom och då flög han nästan upp i luften så rädd han blev när han vaknade! Känns ju tryggt!

Just nu tittar jag på sing a long men funderar på att starta min nya dvd med playa del sol, ni vet serien som gick på svt förra året :P Vi får se vad jag orkar...  Nu ska jag dricka upp mitt te!

Kommentarer
Postat av: NIKKI

tack gumman, vilken underbart söt header du har :D självklart kommer det bilder :)

2008-09-14 @ 09:29:45
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0