Måndag

God morgon!

Hur är det med er idag? Här är det fortfarande föörkylt, spänner i hela huvet och jag vill mest av allt krypa ner i sängen igen men det går ju inte för jag ska till skolan idag. ;/ Vi går från 13-15 idag. Jag måste även hem till min katt och rensa hans kattlåda och ge honom mat. Mamma o co kommer inte hem förrän ikväll ju.

Sitter och kollar i mitt schema nu och ser att vi ska lämna in en artikel nästa fredag :S En artikel baserad på vad? Har för mig att de sa det på introduktionen för två veckor sedan... Kan va att vi ska utgå från filmen vi ska se idag så jag måste verkligen dit idag, även om det tar emot. Funderar faktiskt på att ta bilen. Kan ju åka tåg tisdag och onsdag, då går vi bara 10-12, båda dagarna. Skulle haft en gästföreläsning 13-15 på onsdag men den flyttades till fredag, så ist för att sluta 12 på fredag kommer vi nu sluta 15 :@

Nu ska jag äta frukost och göra vid mig så jag hinner läsa lite innan jag ska åka!
Vad ska ni göra idag då? :)

Och ja, just det.. Vi gick ner i tvättstuga vid 11 igår kväll och tvätten var som väntat inte torr!! Så nu har vi tvätt överallt i lägenheten! Kläder som hade hängt där i 3 timmar var fortfarande blöta, inte fuktiga. Vi kunde inte ens tvätta klart för där var inte mer plats i tvättstugan för vi kunde inte plocka enr nåt av det som vi hade hängt upp först. Stööör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0