Måndag - ny vecka

God morgon!!

Dags för en ny vecka och alla är pigga och glad, eller? Jag är på bra humör. Robert ligger på soffan och är sjuk så för att han inte ska smitta mig måste jag hålla igång nu :P Ska iväg till skolan om ca en timme. Vi går i 3 timmar idag sen ska jag ta bussen hem till mamma. Jag ska minsann ladda mitt skånekort idag, 640 spänn, rena rånet! Hehe, men jag tror det blir bäst så.

Vad händer för er andra idag?


Just det, ny design på G, ev idag eller imorgon!

 <    Den ska jag köpa sen ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0