Kväll

Denna dagen har tröttat ut mig ordentligt! Först handledning i skolan, sen stack jag hem, tog ut Theo, fixade inför mötet ikväll.. Ja, tiden gick åt! Imorgon ska jag jobba i Landskrona 7.45-13 sen ska jag åka till skolan så ska jag, Emilia och Axel sätta igång med projektarbetet. Känns ju bara för mycket med allt nu men tenta den 15 och projektarbete... Men det får gå! Kände att jag behövde tacka ja till passet imorgon för jag har inte gjort nåt sånt inhopp på över en månad.

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen rätt ner i sängen :P

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0