Jag är lite (mycket) odiciplinerad

Jag hade planerat hela min morgon + förmiddag men höll jag planeringen? NEJ! Godmorgon förresten :P
Jag skulle gå upp 7 (ställde om klockan till 8.30) gick en runda med Theo sen skulle jag läsa men ist har jag renskrivit protokoll och skrivit kallelse till vårt nästa styrelsemöte. Jag har delat ut den också.. Så okey, lite duktig har jag nog varit ;)  Nu ska jag borsta tänderna och sen platta håret. SEN ska jag läsa :D

I eftermiddag blir dett spinning, ska bli sååå skönt. Hoppas att lite spänningar försvinner i kroppen. Bosse masserade min rygg i lördags och fiiii faaaan vad jag höll på o dö :O Låg och skrek och Robert tyckte bara jag var mesig, men hallå, Robert kan inte massera, han bara kniper tag i skinnet xD

Back to business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0