:(

Sitter här i soffan och har så j-la ont i mina ljumskar!! Började för tre dagar sedan med att jag fick ont på höger sida, men sen har det kommit lite i omgångar.. Innan idag kändes det bättre men jag bestämde mig för att ta det lugnt med benen på dansen idag. När vi hade uppvärmningsdansen släppte det och kändes mycket bättre men sen gjorde jag nån övning så kom det tillbaka, och nu även på vänster sida! Men jag var med hela lektionen för jag kunde fortfarande röra mig men nu när jag har blivit "kall" igen är jag helt stel och kan knappt gå, speciellt inte nerför trappor :S Hoppas det känns bättre imorgon...

Ska kolla på so you think you can dance nu sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0