Äntligen hemma

så man kan sitta ner och slappna av! Känns som jag bara har stressat idag, eller det har jag inte men jag har haft o göra hela tiden. Vi har handlat ikväll också och nu är Robert i stan och äter på Cardinal med Johan, Markus, Martin och Wall för Johan fyller år imorgon!

Haha och jag är ensam lämnad här och får äta nudlar, snyft :P Nä, jag ska glo på playa del sol sen ska jag försöka somna tidigt! Imorgon ska jag träffa min barndomsvän Cornelia efter skolan för lite lunch :D

Balen -06!

Kommentarer
Postat av: steffi

oh du var så fin på din baal! ;D

dansen var nice idag, synd du missa men ta igen på torsdag. då måste du kommaaa! miss uu <3

2008-09-16 @ 21:39:24
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0