Torsdag

Godmorgon!!!
Hoppas ni har sovit gott och att allt är bra. Jag är redan uppe fast jag inte behöver det. Theo väckte mig vi d7 sen gick vi en runda, när vi kom in var jag hungrig så nu har jag ätit en tallrik yoghurt med müsli så nu kan jag inte gå och lägga mig igen.. Tänkte att jag lika gärna kunde fixa till källorna i vårt arbete så slipper jag det sen! Ska läsa igenom det en gång med.. Imorgon är det inlämning, känns skönt att vi i princip är klara! Idag ska jag klippa mig kl två, mamma bara ringde hit i förrgår och sa att hon hade bokat tid så då är det bäst att gå dit! Trots att jag är utbildad frisör så är jag dålig på att sköta håret, jag gör nsätan aldrig inpackningar, klipper mig alldeles för sällan, tvättar håret varje dag, drar och sliter i det när det är blött. Men trots detta sitter det ju kvar! Men jag ska köpa på mig lite inpackning idag tänkte jag.. :)
Senare ikv'äll ska vi på minnesstund på hospice sen vet jag inte riktigt vad som händer... Ska väl bara slappa :) Ååh, jag älskar att slappa, speciellt nu när det är kallt och man kan tända en massa ljus! Har tänt ljus i vardagsrummet och på balkongen nu. Vågar inte berätta hur många värmeljus vi göra av med, men de är ju så billiga. Köpte ett fat på ikea med plats för nio stora värmeljus och den tänder vi varje dag (...........) och sedan en massa vanliga, har lyktor överallt, har även köpt såna små "glimma-lyktor", både stora (tror där var 6 st) och små(15 st).. Ni kan ju bara föreställa er :D

Vad ska ni göra idag då?


Kommentarer
Postat av: Angela

Mår mkt bättre idag :) Hur är det med dig gumman ? Puss

2008-10-30 @ 12:16:30
Postat av: NIKKI

värmeljus är ju bara fööör mysigt, måste också köpa lite lyktor :D

2008-11-01 @ 20:01:48
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0