Tisdag

God morgon! Hoppas ni har sovit gott, det har iaf jag, ville inte gå upp ur sängen imorse. Jag hade ställt klockan på 6.30 men jag snoozade i en timme. Sen gick jag upp och duschade och gick en runda med Theo. Nu har jag ätit frukost också så nu är jag vaken! Känner att jag håller på och bli sjuk, som jag nog redan nämnt.. Vi får hoppas att jag inte blir det!
Igår blev det en del shopping. Fixade Jennys och Natashas 20-årspresenter, det blev även en väska, strumpor, två linnen och ett rosa ipod-fordral! Det kostade bara 29 kr på pccity men jag har inte testat det än. Ska fixa det sen...
Idag ska jag inte gå på föreläsning utan jag ska direkt till Åstorp kl 12 för då ska vi gå och titta på en lägenhet :D Jag och mamma körde till ommrådet igår och gick en runda där, det såg jättefint ut. Bra att kolla läget på kvällen för då kan man se hur det ser ut i folks fönster, man ser om och vad det är för folk som är ute, om det är upplyst där osv.. Jag vill ju kunna gå ut med Theo på kvällarna, och jag är väldigt nojjig. Får alltid för mig att folk gömmer sig där det är mörkt haha! Men där såg bra ut, ganska nya hus, typ 90-tal. Påminner om där vi bodde innan...
Ikväll ska jag dansa, ska bli skönt att tänka på nåt annat! Min hjärna går snart sönder av allt pluggande och tänkande inför tentan... Men jag överlever :D Nu ska ajg gå och göra vid mig, ska träffa min lilla projektgrupp om en timme!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: hehe :) Snart är det jul ju :D

2008-10-07 @ 11:36:46
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0