God natt!

Idag har jag fått en hel del gjort! Pluggade hela eftermiddan sen somnade ja hehe... Imorgon blir det jobb 9-18, ska bli skönt att få tänka på nåt annat än skolan i några timmar, ser faktiskt fram emot jobbet lite  :) Harju inte jobbat på över en vecka och det blirbara ett pass denna veckan.. Men det är ju söndag vilket betyder mer betalt!

Vi har precis kollat på Beck - Pensionat pärlan, älskar Beck-filmerna och Wallander också. Denna filmen ikväll var från 1997! Shiiet liksom haha. Fast det var ju också den svenska skådespelareliten.

Nä sängen kallar!

Sov gott, hörs efter jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0